Consultanta in elaborarea de studii / analize / strategii

Compania noastra ofera consultanta si sprijin in efectuarea studiilor de piata in scopul adaptarii strategiilor de marketing la publicul țintă și pentru identificarea oportunităților pe o piață competitivă.

  • Care sunt Beneficiile Analizei Detaliate de Piață: O analiză de piață efectuata gradual, in functie de nevoi permite companiilor să înțeleagă preferințele și nevoile clienților, contribuind astfel la luarea unor decizii informate și eficiente.
  • Metodele de Cercetare folosite: analiza SWOT și sondajele de opinie,(chestionare, interviuri) oferă o imagine completă asupra pieței, ajutând la ajustarea strategiilor de marketing la condițiile actuale.
  • Elementele Cheie ale Analizei de Piață: evaluarea nevoilor publicului țintă, a concurenței și a tendințelor de piață, precum și o analiză SWOT pentru a obține o direcție clară pentru strategia de marketing.

De asemenea, oferim sprijin in realizarea de analize de nevoi pliate pe identificarea necesitatilor dintr-un anumit sector in scopul stabilirii celei mai bune interventii in functie de problemele identificate (analiza somajului intr-o anumita regiune, analiza nevoii de formare a angajatilor sau a persoanelor neocupate dintr-o anumita arie sau chiar la nivel national, analiza nevoii de forta de munca a angajatorilor, etc).

 

 

Ce este studiul de piață?

 

Studiul de piață este un process complex care permite factorilor de decizie să obțină informații valoroase despre publicul țintă și să adapteze eficient interventiile propuse . Acesta oferă baza pentru:

  • Planificarea eficientă
  • Luarea deciziilor informate
  • Identificarea de noi oportunități in functie de nevoile identificate

Cercetarea pieței include analiza preferințelor și nevoilor dintr-o anumita arie geografica, pe o anumita componenta , opiniile privind produsele și serviciile, analiza concurenței și identificarea tendințelor și perspectivelor viitoare.