Producţie publicitară
Firmele nu trebuie să se limiteze la oferirea bunurilor şi a servicilor de calitate, ele trebuie să-i informeze pe consumatori în legatură cu avantajele acestor bunuri şi produse. Pentru aceasta, este necesar ca firmele să-şi utilizeze instrumentele corespunzatoare într-un mod adecvat. Printre cele mai importante, fiind instrumentele de promovare ale publicităţii, promovarea vânzărilor şi a relaţiilor publice.
Grafică materiale publicitare
Grafica publicitară, machete de presă, grafică publicitară vectorială, add-uri publicitare, grafică standuri expoziţionale, grafică publicitară, etichete pentru produse, grafică materiale de prezentare: grafică cataloage, broşuri, pliante, mape.
Grafica vectorială are marele avantaj de a nu-şi pierde calitatea cănd este tipărită pe printuri de mari dimensiuni. Grafica vectorială serveşte în general la crearea siglelor şi a logo-urilor. Se mai foloşeşte ca punct de pornire în editarea 3D, dar şi a animaţiilor cu aplicaţii web sau multimedia.
Carţi de vizită, antet, mape de prezentare, pliante
Concept, grafică şi print de materiale, instrumente importante de comunicare şi reclamă: carţi de vizită, foi cu antet, mape de prezentare, pliante, broşuri, cataloage. Materialele de reprezentare, fie că sunt cărţi de vizită, flyere, mape, pliante, broşuri sau cataloage de prezentare, care promovează cu succes imaginea firmei, a produselor acesteia şi aduc un aport important la creşterea potenţialului de vanzări.
Logo design siglă firmă
Servicii creatie logo, design, sigle corporaţii, elemente identitate vizuală, elemente grafice, webdesign. Identitatea vizuală inseamnă construcţia imaginii de firmă şi reuneşte atât logo-ul companiei, cu simbolurile aferente, cât şi metodele de utilizare (dimensiuni, culori, poziţionare, fonturi), adaptate pentru a realiza şi alte material, precum ar fi cărţi de vizită, foi cu antet, plicuri, mape, CD-DVD, toate folosind un stil grafic similar pentru a asigura unitatea tuturor elementelor şi pentru a păstra atât coerenţa, cât şi omogenitate brand-ului.



